08
14 14

sagihairius:

cosplaying

pros: cons

cons: pros

         Tags: this pun im dying

46,929 notes    reblog   
08
13 14


peachdango
 said: HAVE FUN

THANK YOU BB!~ 

I’m actually kind of nervous and terrified because Dragoncon is like The Convention to End All Conventions, so. 

         Tags: reply peachdango

reblog   

there is nothing like trying on a costume and realizing 

"well shit, I need pasties." 

reblog   

My Dragoncon schedule, hollaaaaaaa!
Friday - Kate Bishop 
Friday Night - Rocket Raccoon + Baby Groot 
Saturday - American Dream 
Saturday Night (Avengers Ball/Aquarium) - Scarlet Witch
Sunday (Marvel Group Shoot) - Kitty Pryde + Lockheed
Sunday Night - Casual Kitty 
if I’m not in costume or if I’m out really late, I will probably be running around in my kigu! :) 

My Dragoncon schedule, hollaaaaaaa!

  • Friday - Kate Bishop 
  • Friday Night - Rocket Raccoon + Baby Groot 
  • Saturday - American Dream 
  • Saturday Night (Avengers Ball/Aquarium) - Scarlet Witch
  • Sunday (Marvel Group Shoot) - Kitty Pryde + Lockheed
  • Sunday Night - Casual Kitty 

if I’m not in costume or if I’m out really late, I will probably be running around in my kigu! :) 

2 notes    reblog   
PSA: Hotel Employees Are Sick of Your Shit

constupidity:

I’m a front desk clerk at a major anime con hotel. Every year I get complaints from people that are irrational. Please post this PSA.

1. Bell Carts are for Bellmen.
Bell carts must be pushed by bellmen. Bellmen expect tips. Yes, that means you may not “check one out” for the hour, day, or even…

         Tags: impooooortant

38 notes    reblog   
08
12 14
the thrilling saga aka i’m probably not getting any sleep tonight 

the thrilling saga aka i’m probably not getting any sleep tonight 

3 notes    reblog   
08
11 14

         Tags: omg i love this

49,580 notes    reblog   

Hey what makeup do you use for amaterasu?

- licoriceplease

I use Wolfe FX brand, specifically this palette! (the yellow, pink, and sea green shades were the ones I used in the test photos)

 I would definitely recommend it. :) 

         Tags: licoriceplease ask

1 note    reblog   
08
10 14

okay so I’m watching in the flesh and I wanna cosplay amy.

hahaha I’m adding so many costumes to my “things I will eventually get to maybe oops” list 

reblog   
08
08 14
lokiloo:

AND SO, I am now Rikki Barnes.
Notice I had to take off a glove to take this pic. I am a professional.

EEEEEE

lokiloo:

AND SO, I am now Rikki Barnes.

Notice I had to take off a glove to take this pic. I am a professional.

EEEEEE

32 notes    reblog   

I kind of miss the good old days, where walking around a convention wasn’t comparable to waiting at the DMV. 

1 note    reblog   

peacekeepingslytherin said:Absolutely.’

I have enough pleather left over from the belts to make a harness OH MY GOOOOOOD I feel like I need to. It kind of makes no sense because my Rocket costume is the beginning of movie one…but it would be so ridiculous no one will probably care. 

         Tags: kiwi talks

1 note    reblog   

what if I add a baby sling with baby groot to my rocket costume? for reasons? y/y? 

2 notes    reblog   
08
07 14

lokiloo:

lokiloo:

I gotta finish my ballgown and my Rikki Barnes and then I’m set for D*con

AND BRIES JACKET FUCKKKKKKKKK

LOL SHIT I FORGOT I WANTED TO MAKE A NEW KATE COSTUME AND A NEW SCARLET WITCH HEADDRESS 

2 notes    reblog   

making an ask.fm is both the best and worth thing I have ever done as someone left me the greatest question of all time - 

"FMK - Hank Pym, Reed Richards, Ultimate Nullifier?" 

you bet your butt I answered it, with explanations and everything. 

1 note    reblog   
2013–2014 © Tumblr.com
Previous